795 566 887
795 566 887
ul. Kosowska 26, 08-300 Sokołów Podlaski

Zajęcia dodatkowe prowadzą:

  • katecheza – s. Anna Pytka
  • psycholog – Ewa Murek – Szotko
  • pedagog specjalny – Monika Żuchewicz
  • logopedia  - Iwona Ciałkiewicz
  • fizjoterapeuta – Katarzyna Iwańska
  • integracja sensoryczna – Bożena Jenda
  • Trening umiejętności społecznych – Monika Żuchewicz
  • terapia ręki – Izabela Wrzosek
  • terapia pedagogiczna – Monika Żuchewicz
  • terapia funkcji słuchowych – Izabela Wrzosek
  • rytmika – Anna Maliszewska
  • język angielski – Anna Maliszewska
  • robotyka – Monika Pajka

Bezpłatne zajęcia dodatkowe

  • Religia – prowadzone dwa razy w tygodniu w każdej grupie wiekowej.
  • Język angielski – dwa razy w tygodniu:
    • Grupa 3-latków – 15 minut zajęć,
    • Grupa 4- i 5-latków – 20 minut zajęć,
    • Grupa 6-latków – 30 minut zajęć.
  • Terapia logopedyczna – zajęcia indywidualne oraz grupowe wspierające rozwój mowy.
  • Terapia pedagogiczna – zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci z trudnościami.
  • Zajęcia z pedagogiem specjalnym – indywidualne i grupowe, z konsultacjami dla rodziców.
  • Zajęcia z psychologiem – indywidualne i grupowe, porady oraz konsultacje dla rodziców.

Płatne zajęcia dodatkowe

Ceny poszczególnych zajęć dodatkowych dostępne są u dyrektora przedszkola

Robotyka w przedszkolu

1 raz w tygodniu/ 60 min. zajęcia grupowe;    

Zajęcia mają na celu zapoznanie dzieci z podstawami  programowania. Dzięki zajęciom z robotyki dzieci maja możliwość tworzyć kreatywne konstrukcje z serii edukacyjnej klocków Lego. Uczestnictwo w zajęciach z robotyki pomaga dzieciom rozwijać ich logiczne myślenie, a także poznawać prawa rządzące przyrodą i techniką.                                          

Integracja sensoryczna w przedszkolu

Zajęcia indywidualne; czas i częstotliwość zajęć dostosowywana do potrzeb dziecka; 

Zajęcia skierowane dla dzieci wymagających wsparcia. Celem terapii integracji sensorycznej jest stymulacja centralnego układu nerwowego poprzez pobudzanie receptorów zmysłowych. Proces ten ma dostarczyć aparatowi sensorycznemu odpowiednią ilość i jakość bodźców, aby na ich podstawie mózg nauczył się właściwego reagowania i wykształcił prawidłowe reakcje adaptacyjne. 

Zajęcia fizjoterapeutyczne

Indywidualne i grupowe; czas i częstotliwość zajęć dostosowywana do potrzeb dziecka; 

Zajęcia skierowane dla dzieci wymagających wsparcia. Zajęcia fizjoterapeutyczne maja na celu poprawę rozwoju motorycznego dzieci. Wspierają leczenie różnych schorzeń. Dzięki ćwiczeniom fizjoterapeutycznym dzieci zwiększają swą siłę i wytrzymałość.

Zdjęcia pochodzą z serwisu www.freepik.com